anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

dobór obiektywu do Alpha 300/350

bipi-----
Początkujący

dobór obiektywu do Alpha 300/350

Witam wszystkich !!
ponieważ jestem amatoram potrzebuje porady otóż zamierzam kupic obiektyw do nowo nabytej a300 (posiadam juz 18-70) i zastanawiam sie nad 70-210 lub 70-300 i nie wiem na co głównie wzracać uwage nie chce też zeby był zbyt drogi bo budżet mam ograniczony. znalazłem pare aukcji na allegro i przeróżne firmy jaką byście mogli mi polecić bo wacham sie miedzy (sigma a tamron) lub oryginalny Sony.
Może macie inne propozycje miejsca zakupu lub obiektywu. Obiektyw nie koniecznie musi byc nowy.
zamierzam robic głownie macro i krajobrazy.

76 ODPOW. 76
profile.country.pl_PL.title
zorki-----
Początkujący

karolca napisał(a):

ponawiam ww.


Przychylam się do opinii Alf300 Zetknąłem się z tym Tamronem w aparatach na film i tam spisywał się nieźle, ale chyba postawiłbym na firmowy 75-300, zresztą już to zrobiłem :-)

profile.country.pl_PL.title
karolca
Nowicjusz

OK, dzięki. Zadam nieco inne pytanie:)

NA CO zwracać uwagę przy wyborze obiektywu. Nie chcę nic uniwersalnego (bo po co w lustrzance bawić się w coś takiego - mam przykre doświadczenia z Lumixa). Wiem na pewno, że dwa obiektywy to będzie minimum (na początek). Na pewno jasny... ale co jeszcze :D

Pozdrawiam.

Kulfon-----
Początkujący

Z czystym sumieniem polecam trzy części PORADNIKA KUPUJĄCEGO - OBIEKTYW (części I-III) na stronie http://www.fotografuj.pl/Dzial/PORADNIK_KUPUJACEGO

Zaczytuję się w tych artykułach. 8-)

profile.country.pl_PL.title
karolca
Nowicjusz

Kulfon - Dziękować :)
Chyba muszę dodać sobie tę stronę do porannej lektury obowiązkowej przy gorącej herbacie .

Pozdrowionka.

profile.country.pl_PL.title
aixen-----
Początkujący